Espoo Catering
Asiakascase: Espoo Catering -liikelaitos: 65 000 ateriaa päivässä – ja yhtä monta hymyä Espoo Catering on liikelaitos, joka vastaa Espoon...
Asiakascase: Espoo Catering -liikelaitos: 65 000 ateriaa päivässä – ja yhtä monta hymyä Espoo Catering on liikelaitos, joka vastaa Espoon...
Vahva asiakaskokemus syntyy Elossa määrätietoisella työllä Erinomainen ja laadukas asiakaskokemus ja asiakaspalvelu ovat Keskinäisessä Työeläkevakuutusyhtiö Elossa kärkiteemoja. Asiakaskokemusta on rakennettu...
Autowall Oy (Keravan Auto) halusi erottautua erinomaisella asiakaspalvelulla ja päätti panostaa koko henkilöstön kattavaan asiakaspalvelukoulutukseen. Katariina Wallin, joka on yksi yrityksen...
Olimme mukana koulutus.fi-sivuston järjestämässä webinaaripäivässä 2.12.21 Kouluttajamme Benjamin Javne piti puheenvuoron aiheesta: ”Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa”. Senior Account Manager Kimmo Lötjönen...
Nyt kun palvelut siirtyvät aiempaa nopeammalla vauhdilla verkkoon ja asiakkaita kohdataan entistä enemmän kirjoittaen, on digitaalisen äänensävyn merkitys korostunut. Hyvä...
Näillä eväillä saat etäkoulutuksiin, hybridikoulutuksiin tai etäpalavereihin lisää vuorovaikutteisuutta ja osallistamista. YHTEINEN ALUSTA – Sopii etäkoulutuksiin ja etäpalavereihin Mihin yhteinen...
Asiakastuessa asiaosaaminen on aivan priimaa, mutta asiakaspalveluhenkisyys ei aina välity vastauksissa tiketteihin ja tukipyyntöihin. Tämä on kokemukseni, kun olen kouluttanut...
Omalle tekemiselle tulee helposti sokeaksi, sama pätee myös asiakaspalveluun kirjoittaen. Asiakaspalvelijoiden kirjoitustapa vakiintuu ja arjen kiireessä ei ehditä pysähtyä miettimään...
Minkälaisia muistoja sinulla on ensimmäisistä hetkistä uudessa työpaikassa? Jännittikö, miten sinut otetaan vastaan, kuinka pärjäät, miten opit kaikki uudet asiat...
Kuulumiset Training 2021 konferenssista Osallistuimme Selenen kanssa helmikuun alussa (8.-12.2.2021) kansainväliseen Training 2021 konferenssiin. Tapahtuma tarjoaa vuotuisesti meille mahdollisuuden kehittyä ja...