[email protected]0207353320
Marckwort Oy

OLE HYVÄ PUHELIMESSA 9.2.24 – Etäkoulutus

Puhelinpalvelukoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Koulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille: contact centereiden työntekijöille, assistenteille sekä sinulle, joka käytät puhelinta päivittäin työssäsi.

Sisältö

Erotu eduksesi ja kehitä puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua. Tämän innostavan ja osallistavan koulutuspäivän aikana oivallat, opit ja kehityt!

Koulutus antaa varmuutta ja osaamista erilaisiin puhelinpalvelutilanteisiin. Kurssilla opit toimintatavat, joiden avulla luot positiivisen kuvan yrityksestäsi puhelimessa. 

Koulutuksen sisältö:

  • Puhelun eri vaiheet
  • Puhelu mielikuvan luojana
  • Puhelinkommunikoijatyypit
  • Millainen olen asiakaspalvelijana – oman vuorovaikutustyylin testi
  • Vuorovaikutustaidot puhelimessa: äänen ja sanojen merkitys
  • Mukautuminen, joustaminen ja johtaminen
  • Haasteellisia tilanteita puhelimessa
  • Oman mielen hallinta ja kehittyminen

Koulutuksen jälkeen tiedät:

  • Miten puhelimeen kannattaa vastata
  • Minkälainen on oma tyylisi puhelimessa
  • Miten tunnistat erilaiset soittajatyypit
  • Miten ohjaat tilannetta haluttuun suuntaan
  • Miten toimia puheliaan henkilön kanssa
  • Kuinka käsitellä tunnepurkauksia ja hankalia henkilöitä
  • Miten reagoida rakentavasti valituksiin

Puhelinpalvelukoulutus on käytännönläheinen ja osallistava, osallistujat saavat koulutuksen aikana kouluttajalta konkreettisia ohjeita puhelinpalvelutyönsä kehittämiseksi.

Aika
9.2.2024 klo 12-15

Paikka
Etäkoulutus

Kouluttaja
Benjamin Javne, KTM

Hinta
285 € / osallistuja + alv 24 %. Hintaan lisätään laskutuslisä 12 €.

Lisätietoja
020 735 3320 tai [email protected]

Ilmoittautuminen

2.2.2024 mennessä

ILMOITTAUDU