Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu toimivaksi

Tarjoa asiakkaillesi erinomainen asiakaskokemus

Koulutus kehittää asiakaspalvelijoiden vuorovaikutustaitoja ja luo yhtenäiset tavat palvella asiakkaita eri tilanteissa. Asiakaspalvelukoulutus on tarkoitettu sisäisiä tai ulkoisia asiakkaita kohtaaville asiakaspalvelijoille ja sopii sekä yksityisille yrityksille että julkiselle sektorille. Koulutus on konkreettinen ja käytännönläheinen ja se räätälöidään organisaation tarpeeseen sopivaksi kartoittamalla koulutustarve sekä asettamalla koulutukselle selkeä tavoite.

Asiakaspalvelu toimivaksi -koulutuksen sisältö


Koulutus antaa varmuutta ja osaamista erilaisiin asiakaspalvelu- tai myyntilanteisiin. Osallistujat oppivat toimintatavat, joiden avulla asia hoituu ja samalla asiakas saa positiivisen kokemuksen palvelusta. Koulutuksessa keskitytään vuorovaikutustaitojen kehittämiseen ja palvelutekniikan hiomiseen.

Alla esimerkkejä tärkeimmistä asiakaspalvelukoulutuksen aihealueista:

  • Asiakaspalvelun portaat
  • Mielikuvan ja asenteen merkitys asiakaspalvelussa
  • Yhtenäinen tapa palvella asiakkaita
  • Oma rooli asiakaspalvelijana
  • Läsnäolo, tilannetaju ja asiakkaan huomioiminen
  • Miten tunnistaa eri asiakastyypit ja joustaa niiden mukaan
  • Miten johtaa asiakastilannetta
  • Kuinka voi kääntää haasteelliset tilanteet omaksi ja yrityksen voitoksi
  • Vuorovaikutustaidot asiakaspalvelussa
  • Äänen, sanojen ja kehonkielen merkitys asiakaspalvelussa
  • Sisäinen ja ulkoinen asiakaspalvelu
  • Myynnillisyys asiakaspalvelutyössä
  • Asiakaspalvelutyössä jaksaminen

Ota yhteyttä ja kerro, mistä aihealueista olet kiinnostunut, niin suunnittelemme organisaatiollesi sopivan asiakaspalvelukoulutuksen.

Toteutus


Koulutus voidaan toteuttaa etäkoulutuksena verkossa, tai lähiopetuksena joko yrityksesi omissa tiloissa tai Marckwortin koulutustiloissa Espoon Keilarannassa.

Kouluttajamme kouluttavat useimmilla paikkakunnilla ympäri Suomea. Koulutuspaikka voi olla esimerkiksi Helsinki, Espoo, Vantaa, Lahti, Turku, Tampere, Vaasa, Oulu, Rovaniemi – tai jokin muu toivomasi paikkakunta.

Koulutuksia muilla kielillä


Järjestämme asiakaspalvelukoulutuksia myös englanniksi ja ruotsiksi. Toteutamme asiakaspalvelukoulutukset yrityksellesi tarvittaessa myös Ruotsissa.

Onko tavoitteenasi järjestelmällinen asiakaspalvelun kehittäminen?

Kun asiakaspalvelun kehittäminen on suunniteltu ja kohdistettu hyvin, se on tuloksekasta ja edistää sekä henkilökuntasi viihtyvyyttä että asiakkaidesi tyytyväisyyttä.

Asiantuntijamme auttavat organisaatiosi asiakaspalvelun laadun kehittämisessä. Lue lisää palveluistamme

Tutustu myös muihin asiakaspalvelukoulutuksiimme

Palautteita koulutuksista asiakkailtamme:

  • Opin erittäin paljon uutta sekä itsestäni että hyvästä asiakaspalvelusta.
  • Kiitos eilisestä, oli oikein hyvä koulutus ja saanut myös hyvää palautetta osallistujilta, ihan pyytämättä ihmiset kertoivat että olivat tyytyväisiä.
  • Koulutus keräsi kiitosta vielä jälkeenpäinkin, eli hyvin onnistunut kokonaisuus, kiitos vielä!
  • Kiitokset erinomaisesta koulutuksesta. Ihmiset jälkeenpäin oikein ihmetteli, että kuinka olit pystynytkin tekemään niin hyvin meidän tarpeisiin ja tilanteeseen sopivan setin

Pyydä lisätietoja tai sovi suunnittelutapaaminen asiantuntijamme kanssa!

Yhteyshenkilösi:   

Annette Marckwort

Annette Marckwort-Lindgren
020 735 3320
annette(at)marckwort.fi

OTA YHTEYTTÄ