[email protected]0207353320
Marckwort Oy

SUJUVAA ASIAKASPALVELUA KIRJOITTAEN 16.08.24 – Etäkoulutus

Koulutus antaa eväät ystävälliseen, selkeään ja tehokkaaseen kirjalliseen viestintään.

Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka haluavat viestiä asiakaspalveluhenkisesti sähköpostitse, somessa, chatissa, tiketteihin vastatessa tai muissa kirjallisissa palvelukanavissa.

Koulutuksen jälkeen mm. tiedät:

  1. Miten luot mielikuvia sanoilla
  2. Millainen on sopiva kirjoitustyyli eri tilanteisiin
  3. Kuinka luodaan kontakti lukijaan ja miksi se on niin tärkeää
  4. Miten viestin saa positiiviseksi
  5. Miten viestitään selkeästi ja ytimekkäästi
  6. Millainen on puhutteleva ja osuva tapa kirjoittaa
  7. Kuinka vältät pahimmat sudenkuopat palautteisiin vastatessa

Sisältö

Miten kirjoittamalla luodaan mielikuvia

Sopivan kirjoitustyylin valinta eri tilanteisiin:

  • Asiakkaan ja asiakkaan asian vaikutus tyylivalintaan

Miten viestin tyylikkäästi:

  • Miten viesti kannattaa aloittaa eri tilanteissa
  • Kuinka luodaan kontakti lukijaan
  • Millä tavalla asiakasta voi nostaa ja milloin sitä kannattaa harkita
  • Huomioi asiakkaan tilanne tarvittaessa
  • Sinä-näkökulma ja sen merkitys asiakaspalvelussa
  • Miten viestin saa positiiviseksi
  • Vinkkejä asiakaspalveluhenkisiin sanavalintoihin
  • Jätä lopuksi hyvä mieli lukijalle, tervehdykset ja toivotukset

Miten viestin selkeästi:

  • Millä tavalla viesti otsikoidaan osuvasti
  • Keinoja viestin silmäiltävyyden ja helppolukuisuuden varmistamiseksi
  • Millä tavalla ohjeet kannattaa kirjoittaa
  • Mistä tunnistaa kapulakielen ja miten saman asian voi sanoa selkokielellä
  • Arjen oikeinkirjoitusvinkkejä

Miten varmistan viestini osuvuuden:

  • Kuinka viesti kannattaa jäsennellä
  • Osuva tapa vastata kysymyksiin
  • Miten hyödynnän asiakkaan sanoja ja miksi sitä kannattaa harkita
  • Millainen on puhutteleva tapa kirjoittaa

Kuinka kohtaan tyytymättömän asiakkaan kirjoittaen:

  • Erilaiset palautetyypit ja oikean lähestymistavan valinta
  • Yleisimmät sudenkuopat ja niiden välttäminen
  • Keinoja tyytymättömän asiakkaan käsittelemiseen

Koulutus on käytännönläheinen ja konkreettinen. Saat vinkkejä siihen, miten kehität omaa viestintääsi kirjallisissa palvelukanavissa.

Aika

16.8.2024 klo: 12.00-15.00

Paikka

Etäkoulutus

Kouluttaja

Benjamin Javne, KTM. Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).

Kurssilaisten palautteita Benjaminin pitämistä koulutuksista:

  • ”Kurssi oli kattava katsaus siitä, miten voin parantaa sähköpostiviestejäni, jotka lähetän asiakkaille. Sain paljon neuvoja, joita voin hyödyntää työssäni sekä myös muilla elämänalueillani. Kiitos paljon!”
  • ”Loistava tilaisuus. Olisi pitänyt osallistua jo ajat sitten! Konkreettista hyötyä työhön.”
  • ”Tosi hyvä, olisin voinut kuunnella/opiskella vielä lisääkin.”
  • ”Hyvä ja käytännönläheinen koulutus. Kiitos!”
  • ”Hyviä, käytännnönläheisiä ohjeita ja neuvoja.”
  • ”Todella hyvä. kiitos kouluttajalle!”
  • ”Asiakaspalvelun ja myös muun kuin pelkän sähköpostitse tapahtuvan kirjallisen viestinnän kannalta erittäin keskeinen ja hyvä koulutus. Koulutuksessa kiinnitettiin loistavasti huomio konkreettisiin kehityskohteisiin asiakaspalvelun laadun parantamiseksi.”

Peruutusehdot:

2 viikkoa ennen kurssia veloituksetta. Mikäli joudut perumaan kurssin myöhemmin, voit lähettää sijastasi toisen henkilön kurssille.

Hinta

285 € + alv 24 % Hintaan lisätään laskutuslisä 12 €.

Lisätietoja

020 735 3320 tai [email protected]

Ilmoittautuminen

9.8.2024 mennessä.

ILMOITTAUDU

Nainen keltaisessa hupparissa osoittaa alennusta koulutusuutisten tilaajalle

Tilaa koulutusuutiset, saat uutena tilaajana 20% alennuksen yhdestä normaalihintaisesta avoimesta koulutuksesta. Alennuskoodi on voimassa 3 kk ajan tilaamisesta. Katso avoimet koulutukset kurssikalenterista.