Asiakaspalvelukoulutus ja kehittäminen
ASIAKASPALVELUKOULUTUKSET
Ideoita, innostusta ja osaamista asiakaspalvelu- ja myyntityöhön
Ota yhteyttä
Suunnitellaan tarpeisiinne sopiva ratkaisu.
ASIAKKAAMME KERTOVAT
BLOGIT
Millainen kirjoitustyyli sopii kirjalliseen asiakaspalveluun?
Se mitä sanotaan on tärkeää, mutta yhtä lailla tärkeää on se miten sanotaan. Kirjallisessa vuorovaikutuksessa vain sanat viestivät ja siksi
Blogi: Voiko hymiöitä ja emojeita käyttää sähköposteissa?
Koulutuksissa minulta kysytään usein mielipidettä siihen, että voiko hymiöitä ja emojeita käyttää sähköposteissa ja kirjallisessa asiakaspalvelussa. Itse asiassa minulta kysytään
Blogi: Miten tarjota loistavaa digitaalista asiakaspalvelua
Digitaalinen asiakaspalvelu on asiakkaan kohtaamista digitaalisissa kanavissa kuten chatissa, sähköpostitse ja somessa. Miten tarjota loistavaa digitaalista asiakaspalvelua? Suunnittele digitaalinen asiakaspalvelu