Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelukoulutus ja kehittäminen

ASIAKASPALVELUKOULUTUKSET

Ideoita, innostusta ja osaamista asiakaspalvelu- ja myyntityöhön 


Ota yhteyttä

Suunnitellaan tarpeisiinne sopiva ratkaisu.

Tarjoamme vaikuttavia asiakaspalvelukoulutuksia.

Koulutustemme kulmakivet ovat käytännönläheisyys, oivalluttaminen ja vuorovaikutteisuus. 

IHMISET EDELLÄ

Kenelle

Räätälöimme koulutuksen sisällön organisaatiosi tarpeisiin sopivaksi.

Saamme kiitosta siitä, että koulutuksemme ovat käytännönläheisiä ja konkreettisia.

1
SUUNNITELMALLISESTI

Tavoite

Koulutuksemme tähtäävät pysyvään muutokseen.

Kiinnitämme erityistä huomioita siihen, että koulutuksillamme on vaikutusta käytäntöön.

2
PARHAAT RATKAISUT

Toteutus

Toteutamme koulutuksemme pedagogisesti toimivalla tavalla

Koulutuksemme ovat vuorovaikutteisia, osallistavia ja oivalluttavia.

3

BLOGIT

Opas: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen
In Marckwort

LATAA OPAS: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen – vinkkejä kirjallisen asiakaspalvelun kehittämiseen. Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen

Viisi vinkkiä onnistuneeseen chat-keskusteluun
In Marckwort

Millainen on onnistunut chat-keskustelu? Aiheesta voisi kirjoittaa kirjan, mutta ensi hätään ajattelin listata yleisimmät kehityskohteet, joihin olen chat-asiakaspalvelua kouluttaessani törmännyt.   Asiakaspalvelutiimin

Blogi: Koulutusnäkymät vuodelle 2022 – mitä taitoja tarvitsemme tulevaisuudessa?
In Marckwort

Näin uuden vuoden alkaessa useissa yrityksissä on meneillään alkavan vuoden koulutusten suunnittelu sekä käynnistäminen. Poikkeusaika on kuitenkin  tuonut mukanaan myös