Asiakaspalvelukoulutus ja kehittäminen
ASIAKASPALVELUKOULUTUKSET
Ideoita, innostusta ja osaamista asiakaspalvelu- ja myyntityöhön
Ota yhteyttä
Suunnitellaan tarpeisiinne sopiva ratkaisu.
Hyvä asiakaspalvelu huomataan
Hyvä asiakaspalvelu parantaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta. Lisäksi asiakaspalvelun laadulla on yleensä merkittävä vaikutus asiakaskokemukseen.
Asiakaspalvelun merkitys korostuu erityisesti digitaalisessa maailmassa, jossa asiakkaat odottavat nopeaa, tehokasta ja henkilökohtaista palvelua monilla eri kanavilla.
Tarjoamme asiakaspalvelukoulutusta kaikissa palvelukanavissa.
Asiakaspalvelukoulutus
Asiakaspalvelukoulutus suunnitellaan organisaatiosi tarpeiden mukaan. Voit valita koulutukseen aihealueet, jotka parhaiten vastaavat kehitystarpeitanne.
Kouluttaja tutustuu kohderyhmän työtehtäviin ja kehitystarpeisiin ja laatii koulutuksen ohjelman ja kurssimateriaalin ryhmän tarpeiden mukaan.
Asiakaspalvelukoulutuksessa voidaan käsitellä esimerkiksi seuraavia teemoja:
- Yhtenäinen tapa palvella asiakkaita
- Haastavat asiakastilanteet
- Kirjalinen asiakaspalvelu
- Puhelinasiakaspalvelu
- Vuorovaikutustaidot asiakaspalvelussa
ASIAKKAAMME KERTOVAT
BLOGIT
Marckwort mukana kehittämässä Carunan chat-kanavan asiakaspalvelua
Caruna on suomalainen sähköverkkoyhtiö, joka tuo sähkön 737000 asiakkaalleen vastaten 20 % Suomen sähkönjakelusta. Carunan Asiakaskokemus ja verkkopalvelut -yksikkö on
Mitä tehdä kun asiakas huutaa?
Susanna Sankala kertoo blogissa, mitä tehdä kun asiakas huutaa. Sankala on kokenut oppimisen johtaja, verkko-oppimisen asiantuntija sekä innostava oppimisen tulevaisuuden
Kuinka kehittää henkilöstön kirjallista asiakaspalvelua
Kirjallisen asiakaspalvelun kehittäminen onnistuu parhaiten, kun valitset järjestelmällisen lähestymistavan. Siinä laatu rakennetaan osaksi yrityksen ja henkilöstön toimintakulttuuria ja -tapoja. Hyvän