[email protected]0207353320
Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelukoulutus ja kehittäminen

ASIAKASPALVELUKOULUTUKSET

Ideoita, innostusta ja osaamista asiakaspalvelu- ja myyntityöhön 


Ota yhteyttä

Suunnitellaan tarpeisiinne sopiva ratkaisu.

Hyvä asiakaspalvelu huomataan

Hyvä asiakaspalvelu parantaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta. Lisäksi asiakaspalvelun laadulla on yleensä merkittävä vaikutus asiakaskokemukseen.

Asiakaspalvelun merkitys korostuu erityisesti digitaalisessa maailmassa, jossa asiakkaat odottavat nopeaa, tehokasta ja henkilökohtaista palvelua monilla eri kanavilla.

Tarjoamme asiakaspalvelukoulutusta kaikissa palvelukanavissa.

Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelukoulutus suunnitellaan organisaatiosi tarpeiden mukaan. Voit valita koulutukseen aihealueet, jotka parhaiten vastaavat kehitystarpeitanne.

Kouluttaja tutustuu kohderyhmän työtehtäviin ja kehitystarpeisiin ja laatii koulutuksen ohjelman ja kurssimateriaalin ryhmän tarpeiden mukaan.

Asiakaspalvelukoulutuksessa voidaan käsitellä esimerkiksi seuraavia teemoja:

  • Yhtenäinen tapa palvella asiakkaita
  • Haastavat asiakastilanteet
  • Kirjalinen asiakaspalvelu
  • Puhelinasiakaspalvelu
  • Vuorovaikutustaidot asiakaspalvelussa


Tarjoamme vaikuttavia asiakaspalvelukoulutuksia

Asiakaspalvelukoulutustemme kulmakivet ovat käytännönläheisyys, oivalluttaminen ja vuorovaikutteisuus. 

IHMISET EDELLÄ

Kenelle

Asiakaspalvelukoulutuksemme ovat käytännönläheisiä ja konkreettisia.

Suunnittelemme asiakaspalvelukoulutuksen sisällön organisaatiosi tarpeisiin sopivaksi.

1
SUUNNITELMALLISESTI

Tavoite

Asiakaspalvelukoulutuksemme tähtäävät pysyvään muutokseen.

Kiinnitämme erityistä huomioita siihen, että asiakaspalvelukoulutuksillamme on vaikutusta käytäntöön.

2
PARHAAT RATKAISUT

Toteutus

Toteutamme asiakaspalvelukoulutuksemme pedagogisesti toimivalla tavalla

Asiakaspalvelukoulutuksemme ovat vuorovaikutteisia, osallistavia ja oivalluttavia.

3

BLOGIT

Susanna Sankala
Mitä tehdä kun asiakas huutaa?
In Marckwort

Susanna Sankala kertoo blogissa, mitä tehdä kun asiakas huutaa. Sankala on kokenut oppimisen johtaja, verkko-oppimisen asiantuntija sekä innostava oppimisen tulevaisuuden

kirjallisen asiakaspalvelun kehittäminen
Kuinka kehittää henkilöstön kirjallista asiakaspalvelua
In Marckwort

Kirjallisen asiakaspalvelun kehittäminen onnistuu parhaiten, kun valitset järjestelmällisen lähestymistavan. Siinä laatu rakennetaan osaksi yrityksen ja henkilöstön toimintakulttuuria ja -tapoja. Hyvän

Keltainen kynä kirjoittaa kirjaimia
Mikä tekee sähköpostiviestistä etäisen tai läheisen oloisen?
In Marckwort

Sähköpostiviestinnässä ja kirjallisessa asiakaspalvelussa voit luoda asiakkaalle mielikuvia sanavalinnoilla. Valitse viestisi tyyli sen mukaan millaisen kuvan haluat antaa. Edellisessä blogissani