[email protected] 020 735 3320
Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelukoulutus ja kehittäminen

ASIAKASPALVELUKOULUTUKSET

Ideoita, innostusta ja osaamista asiakaspalvelu- ja myyntityöhön 


Ota yhteyttä

Suunnitellaan tarpeisiinne sopiva ratkaisu.

Tarjoamme vaikuttavia asiakaspalvelukoulutuksia.

Koulutustemme kulmakivet ovat käytännönläheisyys, oivalluttaminen ja vuorovaikutteisuus. 

IHMISET EDELLÄ

Kenelle

Räätälöimme koulutuksen sisällön organisaatiosi tarpeisiin sopivaksi.

Saamme kiitosta siitä, että koulutuksemme ovat käytännönläheisiä ja konkreettisia.

1
SUUNNITELMALLISESTI

Tavoite

Koulutuksemme tähtäävät pysyvään muutokseen.

Kiinnitämme erityistä huomioita siihen, että koulutuksillamme on vaikutusta käytäntöön.

2
PARHAAT RATKAISUT

Toteutus

Toteutamme koulutuksemme pedagogisesti toimivalla tavalla

Koulutuksemme ovat vuorovaikutteisia, osallistavia ja oivalluttavia.

3

BLOGIT

Millainen kirjoitustyyli sopii kirjalliseen asiakaspalveluun?
In Marckwort

Se mitä sanotaan on tärkeää, mutta yhtä lailla tärkeää on se miten sanotaan. Kirjallisessa vuorovaikutuksessa vain sanat viestivät ja siksi

Blogi: Voiko hymiöitä ja emojeita käyttää sähköposteissa?
In Marckwort

Koulutuksissa minulta kysytään usein mielipidettä siihen, että voiko hymiöitä ja emojeita käyttää sähköposteissa ja kirjallisessa asiakaspalvelussa. Itse asiassa minulta kysytään

Blogi: Miten tarjota loistavaa digitaalista asiakaspalvelua
In Marckwort

Digitaalinen asiakaspalvelu on asiakkaan kohtaamista digitaalisissa kanavissa kuten chatissa, sähköpostitse ja somessa. Miten tarjota loistavaa digitaalista asiakaspalvelua? Suunnittele digitaalinen asiakaspalvelu