Asiakaspalvelukoulutus ja kehittäminen
ASIAKASPALVELUKOULUTUKSET
Ideoita, innostusta ja osaamista asiakaspalvelu- ja myyntityöhön
Ota yhteyttä
Suunnitellaan tarpeisiinne sopiva ratkaisu.
Hyvä asiakaspalvelu huomataan
Hyvä asiakaspalvelu parantaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta. Lisäksi asiakaspalvelun laadulla on yleensä merkittävä vaikutus asiakaskokemukseen.
Asiakaspalvelun merkitys korostuu erityisesti digitaalisessa maailmassa, jossa asiakkaat odottavat nopeaa, tehokasta ja henkilökohtaista palvelua monilla eri kanavilla.
Tarjoamme asiakaspalvelukoulutusta kaikissa palvelukanavissa.
Asiakaspalvelukoulutus
Asiakaspalvelukoulutus suunnitellaan organisaatiosi tarpeiden mukaan. Voit valita koulutukseen aihealueet, jotka parhaiten vastaavat kehitystarpeitanne.
Kouluttaja tutustuu kohderyhmän työtehtäviin ja kehitystarpeisiin ja laatii koulutuksen ohjelman ja kurssimateriaalin ryhmän tarpeiden mukaan.
Asiakaspalvelukoulutuksessa voidaan käsitellä esimerkiksi seuraavia teemoja:
- Yhtenäinen tapa palvella asiakkaita
- Haastavat asiakastilanteet
- Kirjalinen asiakaspalvelu
- Puhelinasiakaspalvelu
- Vuorovaikutustaidot asiakaspalvelussa
ASIAKKAAMME KERTOVAT
BLOGIT
Opitun vahvistaminen ja jalkauttaminen
Tässä blogissa kouluttaja Selene Marckwort pohtii yhdessä tekoälyn kanssa, millä keinoilla opitut asiat muistaa pidempään, sillä opitun vahvistaminen ja jalkauttaminen
Miksi valita räätälöity koulutus?
Räätälöity koulutus on ratkaisu, joka vastaa yrityksen erityistarpeisiin ja auttaa saavuttamaan strategiset tavoitteet Nykyajan nopeasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä yrityksen menestyksen takaaminen
Tiimipäivä – tavoitteena menestyksekäs työyhteisö
Tiimipäivä on paljon enemmän kuin vain hauska tapa viettää työaikaa pois toimistolta. Se on strateginen työkalu, joka vahvistaa työyhteisöä, lisää