[email protected]0207353320

Blogi: Opas sähköpostiviestinnän kehittämiseen

Onko asiakaspalvelunne välitöntä ja reipasta kasvotusten, mutta kuivaa ja virallista kirjallisesti? Haetaanko teillä uskottavuutta kapulakielestä ja ammattitermeistä? Onko sähköpostiviestintänne linjassa...

Susanna Sankala

Mitä tehdä kun asiakas huutaa?

Susanna Sankala kertoo blogissa, mitä tehdä kun asiakas huutaa. Sankala on kokenut oppimisen johtaja, verkko-oppimisen asiantuntija sekä innostava oppimisen tulevaisuuden...

Mies kehottaa tekemään PowerPointit paremmiksi

PowerPointit paremmiksi

Miten saat PowerPointit paremmiksi? Miten esität asiasi niin, että kuulijat pysyvät kiinnostuneina, ymmärtävät sanomasi ja oppivat uutta? Kannattaa pysähtyä hetkeksi...

kirjallisen asiakaspalvelun kehittäminen

Kuinka kehittää henkilöstön kirjallista asiakaspalvelua

Kirjallisen asiakaspalvelun kehittämisen avain on hyvän palvelun määrittely. Henkilöstön yhteiset pelisäännöt takaavat yhtenäisen palvelukokemuksen asiakkaalle.

Elsa Ervasti - Rakenna hyvä pitch

Miten rakentaa vaikuttava kolmen minuutin pitch? 

Esiintymis- ja pitchausvalmentaja Elsa Ervasti kertoo tässä blogissa, miten rakentaa vaikuttava kolmen minuutin pitch. Pitchauksen taito Tammikuun 2024 aikana on...

Mies kertoo asiantuntijakouluttajan 5 vinkkiä

5 vinkkiä asiantuntijakouluttajalle

Asiantuntijakouluttajan rooli on monipuolinen ja vaativa, se edellyttää jatkuvaa ammatillista kehittymistä. Kouluttajana haluat tarjota osallistujille parhaan mahdollisen oppimiskokemuksen. Tässä blogissa...

Hyvää joulua ja oppimisen iloa vuodelle 2024

Hyvää joulua

Hyvää joulua, se on kohta ovella. Takanasi on ehkä kiireinen syksy, paljon uusia ja mielenkiintoisia asioita ja tapahtumia, jopa stressiä....

Onko oppimisen ilo kadonnut?

Onko oppimisen ilo kadonnut tai sen löytäminen tehty vaikeaksi tai jopa mahdottomaksi? Uutiset kertovat heikentyneistä Pisa-tuloksista, nuorten uupumisesta ja koulutuksen...

Kouluttaja kouluttaa henkilöitä

Kouluttaja, tavoittaako viesti, oppiiko kukaan?

Olet oman alasi asiantuntija, tiedät aiheestasi kaiken ja innostut siitä. Haluat jakaa omaa ilosanomaasi muille. Ihana tilanne! Kouluttaja, tavoittaako viesti,...

Kädet keskellä työpöytää

Ovatko yrityksen koulutukset yhtenäisiä ja ammattitaidolla suunniteltuja?

Rakennetaan yhdessä parempaa koulutusta! Viime aikoina minulta on usein kysytty pitäisikö yrityksellä olla yhtenäinen tapa kouluttaa. Kysymys on mielestäni aiheellinen...

Keltainen kynä kirjoittaa kirjaimia

Mikä tekee sähköpostiviestistä etäisen tai läheisen oloisen?

Sähköpostiviestinnässä ja kirjallisessa asiakaspalvelussa voit luoda asiakkaalle mielikuvia sanavalinnoilla. Valitse viestisi tyyli sen mukaan millaisen kuvan haluat antaa. Edellisessä blogissani...