[email protected]0207353320
Nainen keltaisessa hupparissa osoittaa alennusta koulutusuutisten tilaajalle

Blogi: Tilaa Marckwortin koulutusuutiset

Tilaa Marckwortin koulutusuutiset sähköpostiisi. Uutena tilaajana ansaitset koodin, jolla saat 20% alennuksen yhdestä normaalihintaisesta avoimesta koulutuksesta. Koodi on voimassa 3 kuukauden ajan...

Blogi: Opas sähköpostiviestinnän kehittämiseen

Onko asiakaspalvelunne välitöntä ja reipasta kasvotusten, mutta kuivaa ja virallista kirjallisesti? Haetaanko teillä uskottavuutta kapulakielestä ja ammattitermeistä? Onko sähköpostiviestintänne linjassa...

Tekoälykoulutus kouluttajille

Tekoälykoulutus kouluttajille – avain digitaalisen oppimisen maailmaan

Lue Susanna Sankalan blogista Tekoälykoulutus kouluttajille – avain digitaalisen oppimisen maailmaan, miksi tekoälyn käyttö ei ole enää ”nice to have”...

kirjallisen asiakaspalvelun kehittäminen

Marckwort mukana kehittämässä Carunan chat-kanavan asiakaspalvelua

Caruna on suomalainen sähköverkkoyhtiö, joka tuo sähkön 737000 asiakkaalleen vastaten 20 % Suomen sähkönjakelusta. Carunan Asiakaskokemus ja verkkopalvelut -yksikkö on...

Esiintyvä asiantuntija parrasvaloissa

Esiintyvä asiantuntija, ota vinkit talteen

Taitavasti esiintyvä asiantuntija pystyy välittämään yleisölle tietonsa ja oppinsa tehokkaasti ja vaikuttavasti. Hyvä esitys vaatii kuitenkin huolellisen suunnittelun, perusteellisen valmistautumisen...

Marckwortin räätälöity kielikoulutus

Blogi: Onnistunut hybridimuotoinen kielikoulutus on ennakkoon suunniteltu

Etäyhteysalustat kuten Teams ovat mullistaneet tapamme työskennellä, tavata ja pitää niin kokouksia kuin koulutuksiakin. Kun osa ryhmästä osallistuu etänä, eri...

Erinomainen kouluttaja innostaa koulutettavat

Millainen on erinomainen kouluttaja?

Oletko ollut koulutuksessa, jossa hiljaa mielessäsi mietit, miksi tämä henkilö on näin erinomainen kouluttaja? Miksi häntä jaksaisi kuunnella loputtomiin? Innostut...

Susanna Sankala

Mitä tehdä kun asiakas huutaa?

Susanna Sankala kertoo blogissa, mitä tehdä kun asiakas huutaa. Sankala on kokenut oppimisen johtaja, verkko-oppimisen asiantuntija sekä innostava oppimisen tulevaisuuden...

Mies kehottaa tekemään PowerPointit paremmiksi

PowerPointit paremmiksi

Miten saat PowerPointit paremmiksi? Miten esität asiasi niin, että kuulijat pysyvät kiinnostuneina, ymmärtävät sanomasi ja oppivat uutta? Kannattaa pysähtyä hetkeksi...

kirjallisen asiakaspalvelun kehittäminen

Kuinka kehittää henkilöstön kirjallista asiakaspalvelua

Kirjallisen asiakaspalvelun kehittämisen avain on hyvän palvelun määrittely. Henkilöstön yhteiset pelisäännöt takaavat yhtenäisen palvelukokemuksen asiakkaalle.

Elsa Ervasti - Rakenna hyvä pitch

Miten rakentaa vaikuttava kolmen minuutin pitch? 

Esiintymis- ja pitchausvalmentaja Elsa Ervasti kertoo tässä blogissa, miten rakentaa vaikuttava kolmen minuutin pitch. Pitchauksen taito Tammikuun 2024 aikana on...