Opas sähköpostiviestinnän kehittämiseen

Onko asiakaspalvelunne välitöntä ja reipasta kasvotusten, mutta kuivaa ja virallista kirjallisesti? Haetaanko teillä uskottavuutta kapulakielestä ja ammattitermeistä? Onko sähköpostiviestintänne linjassa...

Opas: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen

LATAA OPAS: Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen – vinkkejä kirjallisen asiakaspalvelun kehittämiseen. Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen...

Riittääkö pärjääminen, vai voisiko vieraan kielen taito olla vielä parempaa?

Kun kysyn asiakkailtani heidän yrityksessään tarvittavista kielitaidoista, saan välillä vastaukseksi ”meillä pärjätään ihan hyvin”. Jos pärjääminen riittää työtehtävien hoitamiseen vieraalla...

Saitko tehtäväksi perehdyttää uudet työntekijät? Näillä keinoilla onnistut perehdytyksessä.

Kesä lähestyy ja monessa organisaatiossa mietitään, miten hoitaa onnistuneesti kesätyöntekijöiden perehdytys.  Onnistunut perehdytys on tärkeää, ja se tiedostetaan useimmissa yrityksissä....

Milloin kannattaa maksaa räätälöidystä kielikoulutuksesta?

Onko yrityksessäsi havahduttu siihen, että henkilökunnan kielitaito ei ole ajan tasalla tai riittävä muuttuvaan työympäristön vaatimuksiin nähden? Mikäli kielikoulutuksen järjestäminen...

Miten saat osallistujat seuraamaan järjestelmäkoulutuksia paremmin

Järjestelmien kouluttaminen ei aina ole helppoa. Osallistujien tasot ovat hyvin erilaisia, aina ei olla motivoituneita oppimaan, opetettavaa asiaa voi olla...

Viisi vinkkiä onnistuneeseen chat-keskusteluun

Millainen on onnistunut chat-keskustelu? Aiheesta voisi kirjoittaa kirjan, mutta ensi hätään ajattelin listata yleisimmät kehityskohteet, joihin olen chat-asiakaspalvelua kouluttaessani törmännyt.   Asiakaspalvelutiimin...

Blogi: Koulutusnäkymät vuodelle 2022 – mitä taitoja tarvitsemme tulevaisuudessa?

Näin uuden vuoden alkaessa useissa yrityksissä on meneillään alkavan vuoden koulutusten suunnittelu sekä käynnistäminen. Poikkeusaika on kuitenkin  tuonut mukanaan myös...

SUJUVAA ASIAKASPALVELUA KIRJOITTAEN -Verkkokurssi

Koulutus sopii kaikille organisaatiolle, joka haluavat parantaa sisäistä ja ulkoista sähköpostiviestintäänsä. Tämä itseopiskelukurssi on hauska ja tehokas tapa oppia! Koulutuksen...

Asiakaspalveluhenkisen sähköpostiviestinnän verkkokurssi

Olemme kehittäneet verkkokurssin, jolla voit kehittää organisaatiosi sisäistä ja ulkoista sähköpostiviestintää. Tämä itseopiskelukurssi on hauska ja tehokas tapa oppia! Koulutuksen...

Case HSL

Mystery Shopping -tutkimuksesta konkreettista apua HSL:n tarkastajien haastavaan työhön Kaukana ovat ajat, jolloin matkalippujen tarkastajan työ keskittyi pelkästään tarkastusmaksujen määräämiseen...