Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan

Kohtaa tyytymätön asiakas onnistuneesti

Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -koulutus sopii kaikille asiakaspalvelijoille, jotka haluavat kehittyä työssään ja oppia miten kohdata tyytymätön asiakas. Kurssi sopii hyvin esimerkiksi asiakaspalvelijoille, jotka ottavat vastaan reklamaatioita tai joutuvat tekemisiin ärtyneiden asiakkaiden kanssa.

Räätälöimme koulutuksen kullekin yritykselle erikseen. Tutustu myös avoimiin koulutuksiimme, jotka ovat kaikille avoimia, tehokkaita ja käytännönläheisiä pienryhmäkoulutuksia.

Esimerkkejä Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -koulutuksen sisällöstä:

  • Mistä vaativat tilanteet johtuvat ja miten niitä voi vähentää
  • Keinoja vaativien asiakaspalvelutilanteiden hallintaan
  • Asiakkaan havainnointi ja huomioiminen
  • Vuorovaikutustaitojen ja ihmistuntemuksen kehittäminen
  • Asenteen merkityksen asiakaspalvelussa
  • Tietoisuus omasta toiminnasta paineen alla
  • Keinoja työssä jaksamiseen

Koulutuksessa käydään läpi käytännön esimerkein ja harjoituksin sitä, miten vaativat ja haasteelliset asiakaspalvelutilanteet käännetään molempien voitoksi.

Ennen kurssia kartoitamme, millaisiin haasteellisiin palvelutilanteisiin osallistujat yleensä työssään joutuvat. Kouluttaja suunnittelee kurssin sisällön ja toteutuksen osallistujille sopivaksi huomioiden sekä osallistujien että yrityksen toiveet.    

Toteutus


Koulutus voidaan toteuttaa etäkoulutuksena verkossa tai lähiopetuksena joko yrityksesi omissa tiloissa tai Marckwortin koulutustiloissa, jotka sijaitsevat Espoon Keilarannassa. Järjestämme asiakaspalvelukoulutuksia myös englanniksi ja ruotsiksi.

Onko tavoitteenasi järjestelmällinen asiakaspalvelun kehittäminen?

Kun asiakaspalvelun kehittäminen on suunniteltu ja kohdistettu hyvin, se on tuloksekasta ja edistää sekä henkilökuntasi viihtyvyyttä että asiakkaidesi tyytyväisyyttä.

Asiantuntijamme auttavat organisaatiosi asiakaspalvelun laadun kehittämisessä. Lue lisää palveluistamme

Näin osallistujat ovat kommentoineet koulutuksiamme:

  • Kouluttaja oli sujuvasanainen, ammattitaitoinen, huumorintajuinen osaava kouluttaja, joka sai mielenkiintoisen aiheen kuulostamaan vieläkin motivoivammalta ja sitä olisi voinut kuunnella pitempäänkin. Asiat jäi hyvin muistiin. Vaikka olen työskennellyt asiakaspalvelussa reilut 30 vuotta, tuli taas kerran paljon uutta.
  • Tosi hyviä konkreettisia asioita, joita on ollut helppo ottaa käytäntöön omassa työssä. Koen, että oma viestintätyyli on kehittynyt.
  • Koulutukset olivat hyödyllisiä ja niistä on varmasti apua työssäni.
  • Hyvää oli ehdottomasti asioiden selkeä ja konkreettinen läpikäynti. Kohdistettu koulutus juuri meidän työhömme onnistui hyvin.

Pyydä lisätietoja tai sovi suunnittelutapaaminen asiantuntijamme kanssa!

Yhteyshenkilösi:   

Annette Marckwort-Lindgren

Annette Marckwort-Lindgren
020 735 3320
annette(at)marckwort.fi

OTA YHTEYTTÄ