LähiTapiola

Asiakascase: LähiTapiola Eläkeyhtiön tavoitteena vaikeidenkin puheluiden hallinta LähiTapiola Eläkeyhtiössä on huomattu asiakaspalvelukoulutusten myönteinen vaikutus puheluiden hallintaan ja työssä jaksamiseen. Eläkeyhtiön...

Espoo Catering

Asiakascase: Espoo Catering -liikelaitos: 65 000 ateriaa päivässä – ja yhtä monta hymyä Espoo Catering on liikelaitos, joka vastaa Espoon...

Asiakkaan Ääni-kilpailun voittaja Elo

Vahva asiakaskokemus syntyy Elossa määrätietoisella työllä Erinomainen ja laadukas asiakaskokemus ja asiakaspalvelu ovat Keskinäisessä Työeläkevakuutusyhtiö Elossa kärkiteemoja. Asiakaskokemusta on rakennettu...

Autowall Oy:n tavoitteena erinomainen asiakaspalvelu

Autowall Oy (Keravan Auto) halusi erottautua erinomaisella asiakaspalvelulla ja päätti panostaa koko henkilöstön kattavaan asiakaspalvelukoulutukseen. Katariina Wallin, joka on yksi yrityksen...

Kielikoulutus

Marckwort mukana webinaaripäivässä

Olimme mukana koulutus.fi-sivuston järjestämässä webinaaripäivässä 2.12.21 Kouluttajamme Benjamin Javne piti puheenvuoron aiheesta: ”Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa”. Senior Account Manager Kimmo Lötjönen...

Vinkki etäajan asiakaspalveluun – mieti yrityksesi digitaalista äänensävyä

Nyt kun palvelut siirtyvät aiempaa nopeammalla vauhdilla verkkoon ja asiakkaita kohdataan entistä enemmän kirjoittaen, on digitaalisen äänensävyn merkitys korostunut. Hyvä...

Näin saat lisää vuorovaikutusta etäpalavereihin ja etäkoulutuksiin

Näillä eväillä saat etäkoulutuksiin, hybridikoulutuksiin tai etäpalavereihin lisää vuorovaikutteisuutta ja osallistamista. YHTEINEN ALUSTA – Sopii etäkoulutuksiin ja etäpalavereihin Mihin yhteinen...

Vastaukset tiketteihin kuntoon – vinkkejä asiakastuen asiakaspalveluun

Asiakastuessa asiaosaaminen on aivan priimaa, mutta asiakaspalveluhenkisyys ei aina välity vastauksissa tiketteihin ja tukipyyntöihin. Tämä on kokemukseni, kun olen kouluttanut...

Sujuva kirjallinen asiakaspalvelu huomataan: Miten kehittyä, jos ei saa palautetta?

Omalle tekemiselle tulee helposti sokeaksi, sama pätee myös asiakaspalveluun kirjoittaen. Asiakaspalvelijoiden kirjoitustapa vakiintuu ja arjen kiireessä ei ehditä pysähtyä miettimään...

Eväitä perehdyttäjille – onnistu myös etäperehdytyksessä

Minkälaisia muistoja sinulla on ensimmäisistä hetkistä uudessa työpaikassa? Jännittikö, miten sinut otetaan vastaan, kuinka pärjäät, miten opit kaikki uudet asiat...