[email protected]0207353320

Case Suomenlinnan Hoitokunta

Asiakaskokemus on tärkeä osa Suomenlinna-elämystä Suomenlinna on yksi Suomen suosituimmista matkailukohteista. Suomenlinnassa vierailee vuosittain yli 900 000 kävijää. Kävijäprofiili on...

Case Viking Line

Marckwort auttoi Viking Linea parantamaan sähköpostipalveluaan Yhä suurempi osa asiakaskontakteista tapahtuu sähköpostin välityksellä. Monien yritysten tavoitteena on ollut kasvattaa sähköisten...

Case Tieto

Miten selvitä vaativista asiakaspalvelutilanteista? Konkreettisia keinoja Tiedon Pension Insurance -yksikön henkilöstölle Tieto on tietotekniikka-, tuotekehitys- ja konsultointipalveluja tarjoava palveluyhtiö, jossa...

Case Holiday Club

Holiday Club terävöitti palvelukonseptiaan yhteistyössä Marckwortin kanssa Unelmaloma alkaa hyvästä asiakaspalvelusta. Suomen johtava vapaa-ajan matkailupalvelujen tuottaja ja Euroopan suurin viikko-osakeyritys...

LähiTapiola

Asiakascase: LähiTapiola Eläkeyhtiön tavoitteena vaikeidenkin puheluiden hallinta LähiTapiola Eläkeyhtiössä on huomattu asiakaspalvelukoulutusten myönteinen vaikutus puheluiden hallintaan ja työssä jaksamiseen. Eläkeyhtiön...

Espoo Catering

Asiakascase: Espoo Catering -liikelaitos: 65 000 ateriaa päivässä – ja yhtä monta hymyä Espoo Catering on liikelaitos, joka vastaa Espoon...

Asiakaspalvelu-logo

Asiakkaan Ääni-kilpailun voittaja Elo

Vahva asiakaskokemus syntyy Elossa määrätietoisella työllä Erinomainen ja laadukas asiakaskokemus ja asiakaspalvelu ovat Keskinäisessä Työeläkevakuutusyhtiö Elossa kärkiteemoja. Asiakaskokemusta on rakennettu...

Autowall Oy:n tavoitteena erinomainen asiakaspalvelu

Autowall Oy (Keravan Auto) halusi erottautua erinomaisella asiakaspalvelulla ja päätti panostaa koko henkilöstön kattavaan asiakaspalvelukoulutukseen. Katariina Wallin, joka on yksi yrityksen...

Kielikoulutus

Marckwort mukana webinaaripäivässä

Olimme mukana koulutus.fi-sivuston järjestämässä webinaaripäivässä 2.12.21 Kouluttajamme Benjamin Javne piti puheenvuoron aiheesta: ”Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa”. Senior Account Manager Kimmo Lötjönen...

Blogi: Vinkki etäajan asiakaspalveluun – mieti yrityksesi digitaalista äänensävyä

Nyt kun palvelut siirtyvät aiempaa nopeammalla vauhdilla verkkoon ja asiakkaita kohdataan entistä enemmän kirjoittaen, on digitaalisen äänensävyn merkitys korostunut. Hyvä...