Asiakaspalveluhenkisen sähköpostiviestinnän verkkokurssi
Olemme kehittäneet verkkokurssin, jolla voit kehittää organisaatiosi sisäistä ja ulkoista sähköpostiviestintää.
Tämä itseopiskelukurssi on hauska ja tehokas tapa oppia!
Koulutuksen jälkeen osallistujat tietävät miten ja millä tavalla kirjoitetaan ystävällisiä, asiantuntevan oloisia ja asiakaspalveluhenkisiä sähköpostiviestejä.
Koulutus sisältää:
- 32 opetusvideota
- 35 käytännönläheistä harjoitustehtävää
- Runsaasti hyödyllistä tietoa ja mielenkiintoisia lukutehtäviä
Koulutuksen voi suorittaa kätevästi osissa ja opittua voi kerrata niin kauan kuin tilaus on voimassa.
Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -verkkokurssi on kustannustehokas vaihtoehto, jos haluat kouluttaa suuren määrän henkilöstöä kerralla. Verkkokurssi sopii hyvin myös kertaukseksi vahvistamaan räätälöityä lähi- tai etäkoulutusta.
Tutustu alla olevasta videosta verkkokurssiin:
Koulutuksen sisällysluettelo:
- Tervetuloa mukaan!
- Mielikuvien luominen kirjoittamalla
- Miten kirjallinen asiakaspalvelu eroaa muusta asiakaspalvelusta
- Hyvän sähköpostin kirjoittaminen
- Ripeys
- Viesti tyylikkäästi
- Viestin aloittaminen eli kontaktin luominen
- Sinä-näkökulma
- Positiivisuus
- Kuinka pienet sanat luovat mielikuvia
- Kehottaminen ja pyytäminen
- Kirjoita selkeästi
- Arjen oikeinkirjoitusvinkkejä
- Varmista viestisi osuuvus
- Viestin lopettaminen
- Viestin otsikointi
- Ennen kuin painat ”lähetä”
- Kertaus
- Tietoa Marckwort Oy:stä
Koulutus on käytännönläheinen ja konkreettinen. Se antaa vinkkejä omien sähköpostiviestin kehittämiseksi, sekä valmiudet onnistua haastavissakin kirjallisissa asiakaspalvelutilanteissa.
Ota yhteyttä ja tilaa ilmainen esittely verkkokurssista
OTA YHTEYTTÄ