[email protected]0207353320
Marckwort Oy

Asiakaspalveluhenkisen sähköpostiviestinnän verkkokurssi

Olemme kehittäneet verkkokurssin, jolla voit kehittää organisaatiosi sisäistä ja ulkoista sähköpostiviestintää.

Tämä itseopiskelukurssi on hauska ja tehokas tapa oppia!

Koulutuksen jälkeen osallistujat tietävät miten ja millä tavalla kirjoitetaan ystävällisiä, asiantuntevan oloisia ja asiakaspalveluhenkisiä sähköpostiviestejä.

Koulutus sisältää:

  • 32 opetusvideota
  • 35 käytännönläheistä harjoitustehtävää
  • Runsaasti hyödyllistä tietoa ja mielenkiintoisia lukutehtäviä

Koulutuksen voi suorittaa kätevästi osissa ja opittua voi kerrata niin kauan kuin tilaus on voimassa.

Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen -verkkokurssi on kustannustehokas vaihtoehto, jos haluat kouluttaa suuren määrän henkilöstöä kerralla. Verkkokurssi sopii hyvin myös kertaukseksi vahvistamaan räätälöityä lähi- tai etäkoulutusta.

Tutustu alla olevasta videosta verkkokurssiin:

Koulutuksen sisällysluettelo:

  1. Tervetuloa mukaan!
  2. Mielikuvien luominen kirjoittamalla
  3. Miten kirjallinen asiakaspalvelu eroaa muusta asiakaspalvelusta
  4. Hyvän sähköpostin kirjoittaminen
  5. Ripeys
  6. Viesti tyylikkäästi
  7. Viestin aloittaminen eli kontaktin luominen
  8. Sinä-näkökulma
  9. Positiivisuus
  10. Kuinka pienet sanat luovat mielikuvia
  11. Kehottaminen ja pyytäminen
  12. Kirjoita selkeästi
  13. Arjen oikeinkirjoitusvinkkejä
  14. Varmista viestisi osuuvus
  15. Viestin lopettaminen
  16. Viestin otsikointi
  17. Ennen kuin painat ”lähetä”
  18. Kertaus
  19. Tietoa Marckwort Oy:stä

Koulutus on käytännönläheinen ja konkreettinen. Se antaa vinkkejä omien sähköpostiviestin kehittämiseksi, sekä valmiudet onnistua haastavissakin kirjallisissa asiakaspalvelutilanteissa.

Ota yhteyttä ja tilaa ilmainen esittely verkkokurssista

OTA YHTEYTTÄ