Asiakaspalvelun ideapaketit
Uusia ideoita ja oivalluksia digiajan asiakaspalvelutyöhön!
Tuoreet ideat hyvistä käytännöistä chatissa, tiketteihin vastaamisessa, puhelimessa tai sähköpostiviestinnässä innostavat kehittymään.
Ideapaketti auttaa:
- Parantamaan asiakkaidesi tyytyväisyyttä ja asiakaskokemusta
- Nostamaan henkilökunnan motivaatiota
- Kehittämään henkilökunnan vuorovaikutustaitoja
Valitse yrityksellesi sopiva koulutus
Ideapaketin perustiedot
Koulutuksen kesto: 2-3 tuntia
Toteutustapa: Etäkoulutus tai lähikoulutus pääkaupunkiseudulla
Hinta: 1500 euroa + alv.
Koulutustapa: Koulutus on vuorovaikutteinen ja sisältää harjoituksia, keskustelua sekä esimerkkejä
Lisäpalvelut: Koulutuksen tallenne, koulutuksen räätälöinti – kysy hintaa
Tilaa koulutus tai pyydä lisätietoja
OTA YHTEYTTÄ