[email protected]0207353320
Marckwort Oy

Webinaari: Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa 30.5.24

Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa verkossa? Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa -webinaari antaa työkaluja asiakaspalvelun kehittämiseen.

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka haluat oppia viestimään asiakaspalveluhenkisesti kirjallisissa palvelukanavissa. Koulutuksesta on hyötyä niin sisäisessä kuin ulkoisessakin kirjallisessa viestinnässä.

Koulutus sopii erityisesti asiakaspalveluhenkilöille, palvelutiimin vetäjille sekä sisäisissä tai ulkoisissa tukitehtävissä työskenteleville.

Koulutuksessa saat eväät onnistuneisiin asiakaskohtaamisiin digiaikana.

Koulutuksen jälkeen mm. tiedät:

  1. Millainen on sopiva kirjoitustyyli eri tilanteisiin
  2. Kuinka luodaan kontakti lukijaan ja miksi se on niin tärkeää
  3. Miten viestin saa positiiviseksi
  4. Miten viestitään selkeästi ja ytimekkäästi
  5. Millainen on puhutteleva ja osuva tapa kirjoittaa

Miten onnistua kirjallisessa asiakaspalvelussa?

Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  • Millaisen mielikuvan haluat luoda asiakkaillesi ja kuinka mielikuvia luodaan kirjoittamalla
  • Sopivan kirjoitustyylin valinta eri tilanteisiin
  • Miten viestin tyylikkäästi:
    • Viestin aloittaminen ja lopettaminen
    • Kuinka luodaan kontakti asiakkaaseen ja miksi se on tärkeää
    • Millä tavalla asiakkaan voi huomioida ja osoittaa empatiaa kirjallisessa asiakaspalvelussa
    • Miten viestin saa positiiviseksi
    • Sinä-näkökulma asiakaspalvelussa
    • Vinkkejä asiakaspalveluhenkisiin sanavalintoihin
  • Miten viestin selkeästi:
    • Keinoja viestin silmäiltävyyden ja helppolukuisuuden varmistamiseksi
    • Miten ohjeet kannattaa kirjoittaa
    • Mistä tunnistaa kapulakielen ja miten asian voi sanoa selkokielellä
  • Kuinka varmistan viestini osuvuuden:
    • Osuva tapa vastata kysymyksiin
    • Kuinka viesti kannattaa jäsennellä
    • Puhutteleva tapa kirjoittaa

Lisäksi luvassa on case-esimerkkejä ja käytännön harjoituksia.

Koulutuksen hintaan sisältyy digitaalinen versio kirjasta ”Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse – opas asiakaspalvelijoille ja esimiehille”. Yrityskirjat 2013.

Aika

30.5.2024 klo 13.00-15.00

Paikka

Etäkoulutus

Kouluttaja

Benjamin Javne, KTM. Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).

Kurssilaisten palautteita Benjaminin pitämistä koulutuksista:

  • ”Kurssi oli kattava katsaus siitä, miten voin parantaa sähköpostiviestejäni, jotka lähetän asiakkaille. Sain paljon neuvoja, joita voin hyödyntää työssäni sekä myös muilla elämänalueillani. Kiitos paljon!”
  • ”Loistava tilaisuus. Olisi pitänyt osallistua jo ajat sitten! Konkreettista hyötyä työhön.”
  • ”Tosi hyvä, olisin voinut kuunnella/opiskella vielä lisääkin.”
  • ”Hyvä ja käytännönläheinen koulutus. Kiitos!”
  • ”Hyviä, käytännnönläheisiä ohjeita ja neuvoja.”
  • ”Todella hyvä. kiitos kouluttajalle!”
  • ”Asiakaspalvelun ja myös muun kuin pelkän sähköpostitse tapahtuvan kirjallisen viestinnän kannalta erittäin keskeinen ja hyvä koulutus. Koulutuksessa kiinnitettiin loistavasti huomio konkreettisiin kehityskohteisiin asiakaspalvelun laadun parantamiseksi.”

Peruutusehdot:

2 viikkoa ennen kurssia veloituksetta. Mikäli joudut perumaan kurssin myöhemmin, voit lähettää sijastasi toisen henkilön kurssille.

Hinta

180 € + alv 24 % Hintaan lisätään laskutuslisä 12 €.

Lisätietoja

020 735 3320 tai [email protected]

Ilmoittautuminen

23.5.2024 mennessä.

ILMOITTAUDU

Tutustu myös muihin asiakaspalvelukoulutuksiimme.

Nainen keltaisessa hupparissa osoittaa alennusta koulutusuutisten tilaajalle

Tilaa koulutusuutiset, saat uutena tilaajana 20% alennuksen yhdestä normaalihintaisesta avoimesta koulutuksesta. Alennuskoodi on voimassa 3 kk ajan tilaamisesta. Katso avoimet koulutukset kurssikalenterista.