[email protected]0207353320
Marckwort Oy

VAATIVAT ASIAKASPALVELUTILANTEET HALLINTAAN 11.4.2024 – Etäkoulutus

Kohtaa tyytymätön asiakas onnistuneesti

Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -koulutuksessa käydään läpi käytännön esimerkein ja harjoituksin, miten vaativat ja haasteelliset asiakaspalvelutilanteet käännetään molempien voitoksi.

Koulutus sopii kaikille asiakaspalvelijoille, jotka haluavat kehittyä työssään ja oppia miten kohdata tyytymätön asiakas. Kurssi sopii hyvin esimerkiksi asiakaspalvelijoille, jotka ottavat vastaan reklamaatioita tai joutuvat tekemisiin ärtyneiden asiakkaiden kanssa.

Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -koulutuksen sisältö:

  • Mistä vaativat tilanteet johtuvat ja miten niitä voi vähentää
  • Keinoja vaativien asiakaspalvelutilanteiden hallintaan
  • Asiakkaan havainnointi ja huomioiminen
  • Vuorovaikutustaitojen ja ihmistuntemuksen kehittäminen
  • Asenteen merkitys asiakaspalvelussa
  • Tietoisuus omasta toiminnasta paineen alla
  • Keinoja työssä jaksamiseen

Aika

11.4.2024 klo: 12.30-15.30

Paikka

Vuorovaikutteinen etäkoulutus.

Kouluttaja

Susanna Sankala. Kokenut oppimisen johtaja, verkko-oppimisen asiantuntija sekä innostava oppimisen tulevaisuuden puolestapuhuja.

”Olen innostava ja hyvin käytännönläheinen kouluttaja. Kursseillani on tärkeää, että jokainen saa konkreettisia vinkkejä työpaikkaansa mukaan vietäväksi. Kerron paljon esimerkkejä, koska ne auttavat hahmottamaan vuorovaikutustilannetta eri näkökulmista. Pyrin myös siihen, että meillä on oikein mukava kurssipäivä yhdessä.”

Peruutusehdot:

2 viikkoa ennen kurssia veloituksetta. Mikäli joudut perumaan kurssin myöhemmin, voit lähettää sijastasi toisen henkilön kurssille.

Hinta

350 € + alv 24 %. Hintaan lisätään laskutuslisä 12 €. Earlybird-hinta 320 € 15.2.2024 mennessä ilmoittautuneille.  
Pyydä tarjous, jos yrityksessäsi on useampi koulutuksesta kiinnostunut – ota yhteyttä.

Lisätietoja

020 735 3320 tai [email protected]

Ilmoittautuminen

25.3.2024 mennessä.

ILMOITTAUDU 

Tutustu myös muihin asiakaspalvelukoulutuksiimme.

Asiakaspalvelukoulutuksen voit tilata myös yritykselle räätälöitynä.

Yritykselle räätälöidyn koulutuksen sisältö ja painotus vaihtelevat osallistujien tarpeiden ja asiakastilantieden mukaan.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!