Marckwort Oy

Asiakaspalvelun pakettiratkaisut

Hyvä asiakaspalvelu on kilpailuvaltti. Vastaako asiakaspalvelunne taso ajan haasteita?

Kun asiakaspalvelun kehittäminen on suunniteltu ja kohdistettu hyvin, se on tuloksekasta ja edistää sekä henkilökuntasi viihtyvyyttä että asiakkaidesi tyytyväisyyttä.

Asiakaskokemuksen merkitys kilpailuvalttina alkaa olla jo itsestäänselvyys. Moni yritys on asettanut tavoitteekseen tarjota parhaan asiakaskokemuksen. Onko teillä mietitty, miten se näkyy käytännön tekoina arjen asiakaskohtaamisissa?

Käytettävyyteen ja käyttökokemukseen on usein satsattu uusissa digitaalisissa ja mobiileissa palvelukanavissa, mutta on hyvä muistaa, että perinteinen fyysinen asiakaspalvelu, jossa kaksi ihmistä on vuorovaikutuksessa, ei ole vielä kuollut.

Tavoitteena erinomainen asiakaskokemus

Loistava asiakaskokemus ei synny sattumalta, vaan sitä voi johtaa ja se on järjestelmällisen suunnittelun ja toteutuksen tulos. Asiantuntijamme ovat apunasi, kun loistava asiakaskokemus on asetettu tärkeäksi osaksi yrityksesi strategiaa.

Asiakaspalveluprosessien päivittämiseen ja kehittämiseen kannattaa paneutua säännöllisin väliajoin, sillä työ maksaa itsensä nopeasti takaisin parempana työ- ja asiakastyytyväisyytenä. Kun haluat olla varma siitä, että asiakaspalvelusi vastaa asiakkaidesi muuttuvia tarpeita, ovat asiakaspalvelun kehittämisen kokeneet asiantuntijamme apunasi.

Meiltä saat niin yksittäiset asiakaspalvelukoulutukset kuin palvelukokonaisuudetkin, joiden avulla parannat yrityksesi asiakaspalvelun laatua kokonaisvaltaisesti.

Onnistunein ratkaisu palvelun tason nostamiseksi syntyy koulutus- ja tutkimuspalvelumme yhdistelmän avulla. Yhdessä ne tarjoavat tehokkaan työkalun yrityksesi asiakaspalvelun kehittämiseen.

Kokemusta ja osaamista yrityksesi asiakaspalvelun kehittämiseen

Asiantuntijamme auttavat sinua parantamaan organisaatiosi asiakaspalvelun laatua tapahtuipa palvelu kasvokkain, puhelimitse, sähköpostitse, chatin tai muun sähköisen kanavan välityksellä. Marckwort Koulutusyhtiöillä on yli 20 vuoden kokemus eri alojen yritysten ja organisaatioiden asiakaspalvelun kehitysprojekteista. Tuemme myös esihenkilöitä ja tiiminvetäjiä asiakaspalvelun kehittämisessä.


Selkeällä suunnitelmalla kohti parempaa asiakaskokemusta

Rakennamme juuri sinun organisaatioosi sopivan ratkaisun, jolla saavutat erinomaisen asiakaskokemuksen.

Tukea esihenkilöille asiakaspalvelun kehittämiseen

Onnistu esihenkilönä ja tiiminvetäjänä -valmennus antaa valmiudet muutoksen läpiviemiseen ja henkilöstön sitouttamiseen.

Valmennus sopii kaikille esimiehille, joiden tavoitteena on saada tiimi toimimaan yhtenäisesti, saada tiimin jäsenet arvostamaan ja tukemaan toisiaan ja olemaan mukana projektin onnistumisessa ja edelleen kehittämisessä. 

Valmennuksessa keskitytään antamaan työkaluja ja ideoita esihenkilöille, jotta kehitysprojektit saadaan tehokkaiksi ja henkilöt sitoutumaan. Koulutuksessa tehdään pidempiaikaisia suunnitelmia projektin vaikuttavuuden takaamiseksi, henkilöiden kannustamiseen ja seurantaan. 


Esimerkkejä esihenkilövalmennuksen sisällöstä: 

  • Kriteerien asettaminen asiakaspalvleulle ja suunnitelman tekeminen 
  • Tavoitteellinen johtaminen 
  • Erilaisuus ja sen huomioiminen 
  • Kannustaminen ja palautteen antaminen 
  • Valmentava ote 
  • Seurantatyökaluja ja -ideoita 
  • Vaikuttavuuden seuraaminen 
  • Haasteellisiin tilanteisiin varautuminen ja niiden hallinta 

Kiinnostuitko esihenkilövalmennuksesta?

Ota yhteyttä

Esihenkilöiden ja asiakaspalvelijoiden yhteistyöllä saavutetaan erinomainen asiakaskokemus

Asiantuntijoidemme fasilitoimaan kehittämistyöhön osallistuvat sekä asiakaspalvelijat että esimiehet. Koulutuspäivät ja käytännön asiakaspalvelutyö vuorottelevat, jolloin osallistujat voivat sekä harjoitella opittua käytännössä että saada vahvistusta ja uusia oivalluksia asiakaspalveluun asiantuntijamme ohjauksessa. Näin hankkeessa kehitetään juuri sinun organisaatiollesi parhaiten sopivia käytännön toimintatapoja. Työskentely antaa esimiehille työkaluja ja valmiuksia asiakaspalvelun suunnitteluun ja asiakaspalvelun laadun seurantaan.

Koulutuksella jalkautetaan tavoitteet käytäntöön

Asiakaspalvelukoulutuksemme ovat vuorovaikutteisia, osallistavia ja oivalluttavia. Tähtäämme pysyvään muutokseen ja kiinnitämme erityistä huomiota siihen, että koulutuksillamme saavutetaan näkyviä tuloksia.

Koulutustemme johtoajatukset ovat konkreettisuus ja käytännönläheisyys. Tästä saamme myös kiitosta asiakkailtamme.

Asiakaspalvelukoulutuksemme:

Ideoita ja osaamista sisäisiin koulutuksiin

Osa koulutuksista on järkevää toteuttaa sisäisesti. Silloin kannattaa varmistaa, että kouluttajilla on riittävä osaaminen tehokkaiden ja vaikuttavien koulutusten pitämiseen.

Tutustu koulutuksiimme:

Tutkimuspalvelumme auttaa seuraamaan kehittymistä

Tutkimuspalveluidemme avulla saat luotettavaa tietoa yrityksesi asiakaspalvelun laadusta ja kehittymisestä.

Tutkimuksemme antavat hyödyllistä tietoa myös asiakaspalvelukoulutukseen yhdistettyinä: niitä voi käyttää koulutustarpeiden kartoittamiseen ja koulutuksen vaikutusten seurantaan. Näin koulutus voidaan kohdentaa parhaiten ja sen teho maksimoida.

Tarjoamme mystery shopping -tutkimuksia, palvelun laadun tutkimuksia sekä asiakastyytyväisyystutkimuksia.

Lue lisää tutkimuspalveluistamme

Tiimipäivä tai TYKY-päivä suunnitteilla?

Olemme paketoineet innostavia ja lyhyitä oivallusluentoja, jotka sopivat loistavasti tiimi-, TYHY-, ja TYKY päivien yhteyteen. 

Tutustu Innostaviin oivallusluentoihimme ja toteuta onnistunut tilaisuus!

Kuinka voimme olla avuksi?

Pyydä lisätietoja tai sovi suunnittelutapaaminen

Ota yhteyttä