[email protected]0207353320
Marckwort Oy
Asiakaspalvelu-logo

KEHITY DIGIAJAN ASIAKASPALVELIJANA 26.4.2024 – Etäkoulutus

Millaisen asiakaskokemuksen haluat tarjota asiakkaillesi – ja tiedätkö miten sen teet? Kehity digiajan asiakaspalvelijana -koulutus auttaa sinua onnistumaan. Digiajan asiakaspalvelijana...

Asiakaspalvelu-logo

OLE HYVÄ PUHELIMESSA 29.5.24 – Etäkoulutus

Ole hyvä puhelimessa -etäkoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Puhelinpalvelukoulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille:...

Asiakaspalvelu-logo

Webinaari: Onnistu kirjallisessa asiakaspalvelussa 30.5.24

Koulutuksessa saat runsaasti käytännön vinkkejä siitä, kuinka voit kehittää omaa ja organisaatiosi kirjallista viestintää asiakaspalvelutyössä.

Kouluttajakoulutus-logo

ETÄKOULUTTAJAN KOULUTUSTAIDOT 7.6.2024 – Etäkoulutus

Etäkouluttajan koulutustaidot -koulutus sopii kaikille niille, jotka luennoivat, pitävät webinaareja, kouluttavat tai opastavat virtuaalisesti. Koulutus antaa taitoja toteuttaa etätilaisuus, virtuaalikoulutus...

Kielikoulutus-logo

Svenska på jobbet – Aktivoi ruotsin kieli työkäyttöön 11.-18.6.2024 – Etäkoulutus

Svenska på jobbet – Aktivoi ruotsin kieli työkäyttöön -koulutuksessa kerrataan ja opitaan uutta työelämässä tarvittavaa suullista ruotsin kieltä. Koulutus toteutetaan...

Kouluttajakoulutus-logo

TEKOÄLY KOULUTTAJAN APUNA 13.6.2024 – Etäkoulutus

Tekoäly kouluttajan apuna -koulutuksessa opit, kuinka voit kouluttajana hyödyntää tekoälyä käyttämällä ChatGPT:tä. Opit käyttämään generatiivista kielimallia koulutusten ideointiin, suunnitteluun ja...

Asiakaspalvelu-logo

KEHITY DIGIAJAN ASIAKASPALVELIJANA 9.8.2024 – Etäkoulutus

Millaisen asiakaskokemuksen haluat tarjota asiakkaillesi – ja tiedätkö miten sen teet? Kehity digiajan asiakaspalvelijana -koulutus auttaa sinua onnistumaan. Digiajan asiakaspalvelijana...

Asiakaspalvelu-logo

VAATIVAT ASIAKASPALVELUTILANTEET HALLINTAAN 15.8.2024 – Etäkoulutus

Kohtaa tyytymätön asiakas onnistuneesti Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -koulutuksessa käydään läpi käytännön esimerkein ja harjoituksin, miten vaativat ja haasteelliset asiakaspalvelutilanteet käännetään...

Asiakaspalvelu-logo

SUJUVAA ASIAKASPALVELUA KIRJOITTAEN 16.08.24 – Etäkoulutus

Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka haluavat viestiä asiakaspalveluhenkisesti sähköpostitse, somessa, chatissa, tiketteihin vastataessa tai muissa kirjallisissa palvelukanavissa.

Kouluttajakoulutus-logo

KEHITY KOULUTTAJANA: Kouluttajakoulutus 26.8.-2.9.2024

Etäkoulutus + verkkokurssi Kehity kouluttajana -koulutus sopii kaikille oman alan asiantuntijoille, jotka luennoivat, kouluttavat, perehdyttävät tai esiintyvät erilaisissa tilaisuuksissa ja haluavat...